ДЕЛЬТА АЗОВ
DELTA AZOV - автоматизуємо & обслуговуємо ресторани та кафе

Залишити заявку

Follow Us On:

Автоматизація кафе, ресторанів та доставки на Syrve


Усі цифри бізнесу у єдиному вікні у режимі реального часу.

Чому Syrve

Ми пропонуємо

|

Отримайте безкоштовну консультацію нашого експерта і дізнайтеся, як зробити ресторан кращим


Спробуйте Syrve, і ви здивуєтеся, що колись могли працювати інакше! :)

Як Дельта-Азов допомогає

Ми допомагаємо чудовим підприємствам гостинності та їх співробітникам працювати якнайкраще. Кожен день.

Підвищити продуктивність, захистити прибутки та розвиватися незалежно від проблем, з якими стикаємося.

icon

Автоматизуємо "під ключ"

Ви отримаєте Syrve — це комплексне програмне забезпечення для управління ресторанами, яке можна адаптувати до ваших потреб і досягати більшого з меншими витратами. Сьорв створений для задоволення складних потреб галузі, що постійно розвивається, щоб допомогти вам процвітати.

icon

Обслуговуємо та консультуємо

Ви отримаєте досвіченого партнера, відданого бізнесу гостинності і що прагне надання вам найкращого від Syrve та команди підтримки. Ми найщасливіші, коли бачимо, як наш вплив виявляється в успіху наших клієнтів.

Які завдання вирішує ресторанна автоматизація?

Syrve - єдина система для управління рестораном: від продажу та доставки, до фінансів та лояльності гостей. Всі дії персоналу, рух товарів та грошей система фіксує у реальному часі.

img
Спрощення роботи офіціантів
img
Організація швидкої доставки
img
Зручний розподіл та обробка замовлень
img
Видно небезпечні операції
img
Оптимізація роботи персоналу та кухні
img
Запобігання перевитратам та крадіжкам
img
Просте одержання звітів за будь-який період
img
ОНЛАЙН контроль показників
img
Простий зв'язок з техпідтримкою
img
Настройка софту під ваш заклад
img
Все в єдиній системі
img
Проведення аудиту для підвищення ефективності

Навіщо автоматизувати ресторан?
Бо вигідно для всіх:

  • Актуальні звіти про доходи та витрати.
  • Контроль за рухом коштів.
  • Таблиці, графіки та діаграми для аудиту та планування бюджету.
  • Архів подій.
  • Мобільний додаток Dashboard для віддаленого конторолю.

  • Редагування плану рахунків під потреби закладу.
  • Введення початкового капіталу.
  • Контроль руху коштів.
  • Оплата накладних.
  • Ведення підзвіту.
  • Облік заборгованості.
  • Обмеження доступу до фінансів.
  • Робота з послугами.

  • Нагадування гостю про купівлю напою, соусу та іншої додаткової продукції.
  • Зручність та збільшення швидкості розрахунку гостей.
  • Прийняття оплати частинами - карткою та готівкою.
  • Доступ до звітів по касі.

  • Прийом замовлень через мобільний додаток.
  • Миттєва передача замовлення на кухню.
  • Швидкий вибір столів для орієнтиру у ресторані.

  • Упорядкування графіка роботи співробітників залежно від завантаженості закладу.
  • Налаштування програми мотивації та внутрішньоколективних змагань.
  • Автоматичний облік робочого дня.
  • Оновлення персональних звітів кожного працівника.

  • Формування технологічних карток.
  • Автопідрахунок собівартості.
  • Складання звітів.
  • Інвентаризація залишків складі.
  • Випуск готової продукції.
  • Обробка або розбирання напівфабрикатів на частини.

  • Швидкий розподіл замовлень су-шефом.
  • Найкраща орієнтація кухарів у часі приготування страв.
  • Миттєвий зворотний зв'язок із офіціантами.
  • Аналіз завантаженості кухні.

  • Широкий інструментарій для створення знижок за часом та на окремі позиції меню.
  • Додаткові модулі для створення бонусно-депозитної системи та управління маркетинговими акціями, sms та email-розсилками клієнтам.
  • Готові рішення для роботи з гостями у ресторані, запуску програми лояльності та її ефективного використання.
Оберіть своє хмарне рішення

ТАРИФИ SYRVE CLOUD

Ми віримо в просте та прозоре ціноутворення. Модель передплати на програмне забезпечення Syrve Cloud означає відсутність великих авансових платежів або непередбачуваних витрат, і ви можете контролювати розвиток свого бізнесу.

Basic

«Все в одному» для старту

₴/міс   1610

  • Прийом оплати та друк чеків
  • Простий облік у хмарі
  • Обслуговування у столиків та резервування
  • Прийом замовлень на доставку через касу
  • Готовий сайт доставки «з коробки»
  • Базова система лояльності
Замовити

Professional

Розширені функції для Proфі

₴/міс   2413

    Як в Basic та:

  • Управління фінансами, складом, персоналом
  • Основні можливості доставки
  • Система лояльності із гейміфікацією
  • Готові програми з маркетплейсу Syrve
Замовити

Enterprise

Гнучке рішення для росту бізнесу

₴/міс   3221

    Як в Professional та:

  • Всі можливості доставки
  • Кол-центр та контроль етапів доставки
  • Просунута система лояльності
    з Wallet та RFM аналізом
  • Онлайн мапа пересування кур'єрів
  • Підключення власних програм та інтеграцій
Замовити

Чому компанія DELTA AZOV?

Компанія DELTA AZOV – це команда однодумців, які розвивають бізнес наших клієнтів.

Наш продукт – професійне рішення для автоматизації підприємств громадського харчування на базі програмного забезпечення Syrve.

Ми пропонуємо повний цикл впровадження: узгодження проекту, підбір обладнання, впровадження, навчання, супровід.

Ми позбавляємо власників закладів необхідності мати клопіт. Ми знаємо, що ідеальна автоматизація існує.

Безкоштовна консультація
niwax app development template Ваш

персональний менеджер

niwax app development template 24/7

техпідтримка

niwax app development template Довгі

телефонні консультації

niwax app development template Ваше

навчання

niwax app development template Швидке

рішення проблем

niwax app development template Якість

гарантуємо!

whatsapp chat